پله پله تا ملاقات خدا

چند قطره بیت، برای اهل بیت

پله پله تا ملاقات خدا

چند قطره بیت، برای اهل بیت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یارب مددی

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ


یا رب مددی مرا که بیمار شدم

با دام خودم به خود گرفتار شدم

امروز رسیدم به حسابم دیدم

در زندگی ام چقدر من هار شدم

کردم همه گناه ها را توجیه

تاز ز خدا کمی طلبکار شدم

یا رب مده افسار مرا در دستم

حالی که مرا خواندی و بیدار شدم

خسته شدم از تمام ایام خودم

از توبه ی گاه گاه بیزار شدم

یا رب تو مرا بُکش با عشقت

من تازه خریدار سر دار شدم


  • عروج آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی