پله پله تا ملاقات خدا

چند قطره بیت، برای اهل بیت

پله پله تا ملاقات خدا

چند قطره بیت، برای اهل بیت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

محرم است

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ


برای دیدن کویت دلم که مَحرم نیست

مُحرم است ولی اشک غم فراهم نیست

نگاه فاطمی ات را به روی من انداز

هنوز رابطه ام با حسین محکم نیست

اراده ای بکن از بهر من تو ای مادر

کسی به غیر وجود شما پناهم نیست

بیا و در حرم زینبت شهیدم کن

اگر چه روح نیاز و دلم منظم نیست

خدا کند که بمیرم به دامنت باشم

به چادر تو رسین برای من کم نیست

خودت بنوش مرا شربت شهادت را

که قطره ای ز سبوی تو آب زمزم نیست


  • عروج آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی